Kontaktní údaje

Kontaktní údaje e-shopu

Máte něco na srdci? Chcete se zeptat na svou objednávku? Máte dobrý nápad, který nám pomůže zlepšovat naše svíčky, služby a přispěje k vaší ještě větší spokojenosti?

Neváhejte nás kontaktovat, pište nebo volejte. 📞

E-mail: info@candelis.cz

Tel.: +420 776 433 019 (10:00 - 16:00 hod.)

E-shopové objednávky, úpravy a platby, rady, doporučení a další pomoc.

Velkoobchod, marketing a správa e-shopu

Tomáš Lein

E-mail: lein@candelis.cz

Tel.: +420 776 433 019 (10:00 - 16:00 hod.)

S čím vám pomohu:

  • Velkoobchodní a maloobchodní spolupráce
  • Svíčky na míru

Fakturační údaje

Denisa Kotková
Hradební 1823, Kraslice
IČO: 17352703, neplátce DPH

Na co se ptáte nejčastěji?

1. Jak mohu správně pečovat o svíčky?

Aby svíčky hořely rovnoměrně a bezpečně, doporučujeme vždy ustřihnout knot na délku 3-5 mm před každým zapálením. Také je dobré nechat svíčku hořet dostatečně dlouho, aby se celý povrch vosku roztavil, což zabrání vytvoření tzv. "tunelování". Přečtěte si více o tom, jak pečovat o bavlněný knot zde.

2. Jak dlouho vydrží hoření vaší svíčky?

Doba hoření závisí na velikosti, okolních podmínkách a typu svíčky. Obecně se pohybuje od 20 do 50 hodin. Přesné informace naleznete v popisu každého produktu.

3. Jak jsou vaše svíčky vyráběny?

Naše svíčky jsou ručně vyráběny pečlivě, kvalitně a s láskou. 💖 Používáme kvalitní 100% sójový vosk a přírodní vonné oleje.

Naše svíčky mají u některých variant jedinečný, průhledný ,,přeliv", který přidává na jejich vizuálním kouzlu. Tento efekt je dosažen použitím svíčkového gelu vyrobeného z minerálních olejů a polymerů.

4. Jaké jsou možnosti doručení?

Objednávku si můžete vyzvednout v naší malé dílně (Kraslice - po předchozí domluvě) nebo si nechat poslat na adresu domů nebo na výdejní místa.

Spolupracujeme se společností Zásilkovna. Více se dozvíte na stránce doprava a platba.

5. Kdy mi přijde balíček?

Děláme vše pro to, abychom váš balíček doručili co nejdříve. V případě, že si zvolíte platbu prostřednictvím bankovního převodu, balíček zasíláme až po připsání platby na náš účet. Balíčky odesíláme hned následující pracovní den, většinou ho Zásilkovna doručí další pracovní den po podání.

Pokud si objednáte zboží ,,na objednávku”, čas dodání se může prodloužit o 1-3 pracovní dny. Více se dozvíte na stránce doprava a platba.

Případně nám můžete zavolat na telefonní číslo +420 776 433 019 (10:00 - 16:00 hod)

6. Jak a čím balíte svíčku?

Každá svíčka je pečlivě zabalena do kartonové krabičky, která je zajištěna lepicí páskou. Pro ochranu svíček během přepravy používáme výplň z dřevité vlny a bublinkové fólie (ekologicky nezávadná, recyklovatelná).

7. Jaké jsou možnosti platby?

Přijímáme platby kartou, přes platební bránu GoPay a bankovním převodem. Všechny platby jsou bezpečné a šifrované. Žádné údaje z vaší karty nesbíráme a neuchováváme! Více se dozvíte na stránce doprava a platba.

Platbu dobírkou nenabízíme, zjistěte proč.