Formulář pro vrácení zboží je ke stažení zde.
Nerozbalené, nepoškozené a nepoužité produkty nám prosím zašlete zpět na naši adresu v originálním balení spolu s vyplněným formulářem pro vrácení zboží. Balíček pečlivě zabalte a odneste na nejbližší pobočku Zásilkovny, kde obsluze sdělte náš kód pro bezplatné vrácení zboží. Kód pro vrácení: 921 00 985
Pokud jste zboží uhradili platební kartou, budou vám peníze vráceny prostřednictvím platební brány.
V případě, že jste objednávku hradili v hotovosti budou peníze vráceny na váš bankovní účet.
V případě, že se rozhodnete vratku zboží zaslat skrze jiného přepravce než je Zásilkovna, je třeba počítat s tím, že hradíte rovněž náklady na přepravu.
Zboží zašlete na adresu:
Denisa Kotková
Hradební 1823
358 01, Kraslice
Jak je to s náklady za poštovné?
Pokud nám vrátíte všechno zboží z vaší objednávky prostřednictvím Zásilkovny, uhradíme vám navíc i poštovné, které jste zaplatili za cestu zásilky na vaši adresu.
Jaký je postup v případě, že si zboží nevyzvednete?
Pokud jste objednávku uhradili předem, pošleme vám peníze zpět na bankovní účet (cenu zboží bez poštovného) po navrácení balíku.
Jak reklamovat vadné či poškozené zboží?
Záruční doba Záruční lhůta na veškeré zboží je 6 měsíců ode dne převzetí zboží kupujícím. Záruka se poskytuje na skryté vady materiálu (výrobní vady), které nebyly viditelné při zakoupení zboží.
Záruka se nevztahuje na:
- Mechanické poškození, které vzniklo po převzetí zboží.
- Opotřebení zboží vlivem jeho používání.
- Závady vzniklé zacházením se zbožím v rozporu s návodem k použití, pokyny pro uživatele nebo v rozporu s obvyklým užitím, dále neodborným zacházením, obsluhou nebo zanedbáním péče o zboží.
Jak postupovat při reklamaci zboží?
Pokud vám zboží dorazilo poškozené, můžete jej vrátit zasláním na naši adresu. Při reklamaci prosím postupujte dle pokynů uvedených níže.
Reklamace zboží po obdržení zásilky, co a jak dělat?
- K pečlivě zabalenému zboží přiložte vyplněný Reklamační formulář. Detailně popište, jak je zboží poškozené a pošlete fotografii vady nebo poškození na naši emailovou adresu info@candelis.cz (do předmětu uveďte číslo objednávky a "– reklamace").
- Po přijetí balíčku na níže uvedenou adresu, zboží zkontrolujeme, reklamaci posoudíme a budeme vás kontaktovat telefonicky či e-mailem.
- Při uznání vady na produktu se zavazujeme bezplatně a bez zbytečného odkladu vadu na produktu odstranit či produkt opravit. Pokud oprava není možná, máte právo na výměnu zboží nebo vrácení peněz.
Adresa pro vrácení zboží či reklamaci:
Tomáš Lein
Hradební 1823, 35801 Kraslice
Pro vrácení produktů můžete zvolit vámi preferovaného přepravce s doručením na naši adresu. Balíčky nezasílejte na výdejní místa ani do boxů, vždy pouze na výše uvedenou adresu. Balíčky nikdy neposílejte na dobírku.
Vyřízení reklamace: Reklamace bude vyřízena nejdéle do 30 dnů od doručení vadného zboží na naši adresu.
Závěrečná ustanovení
Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku) a jsou nedílnou součástí obchodních podmínek.
Tento reklamační řád nabývá platnosti dne 1. září 2024 a ruší veškerá předchozí ustanovení a zvyklosti v souvislosti se zárukou na zboží a reklamačním řízením.
Provozovatel e-shopu candelis.cz si vyhrazuje právo na změny tohoto reklamačního řádu bez předchozího upozornění!